Utgång (D)

Vaknade kl 13:00 idag , börja fixa mej lite sen drog jag till skolan för att möta mari, vi gick till praktiken där jag ska träffa min handledare. Tog bara 20 min, Tog bussen till järn där jag träffade sofie. vi gick på stan lite för sofie skulle lämna tillbaka lite saker sen skulle hon köpa annat för de. Drog hem till mej senare och lagade mat som vi åt senare vi va för hungriga och frusna ! Iallafall,, sofie färgade mitt hår igen så att man får bort de gula. fick bort rätt mkt. Sofie drog nyss för hon skulle hem å duscha, fixa sej oså sen kommer hon till mej för då blire Förfest här sen drar vi till strömpis och traffar dom andra där !

Ciaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0