Död!

Hellu
Har inte orkat å bloggat seriöst ska nog ta å sluta me de :P
Vaknade kl 6 idag sen vid 8 tog jag bussen till m-berg skolan för att de min lilsyrras skolavslutning.
Kom hem åt lite å somnade. Sen väckte pappa mej å sa att vi skulle åka till landet ( där jag bodde för ) å skulle hälsa på dom som bor där nu.
Åkte dit satt i solen helatiden tills jag brände mej :( är alldeles röd vid bröstet och bena.! Kom hem sen och kollade på tvn och somnade så klart. Ialf vaknade av att sofie smsade mej och frågade om vi skulle ha film kväll ikv.
Självklart, Snacka lite skit och snacka om imorgon!:D
Ne nu ska jag springa ner till affären å träffa sofie å köpa lite gott som vi ska tjocka till oss med :)


Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Du ska inte lägga ner gumman! & ha det bäst ikväll <3

2010-06-10 @ 21:52:44
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0