Torsdag

Vaknade halv 10 idag , drog direkt upp på stan för att kolla efter skor som jag ska ha imorn på studenten.
Hittade så klart inga skor men hittade massa annat!
Kom hem vid halv 12 typ.
Drog till skopunkten med pappa å där hittade jag äntligen ett par snygga klackskor! :D Åkte hem och käkade sen började jag med storstädning som jag vart nyss klar med! Är fortfarande teppt i näsan å ont i huvudet. Håller fortfarande tummarna på att de blir bättre imorn. IMORGON SMÄLLER DET!!!!! MOHAHA..
blir och lägga sej tidigt idag med. somnade 11 igår å idag ska jag försöka somna samma tid. Ska upp vid 6 imorn och börja fixa mej sen kommer dani och sandra kl 8!

Dagens köp:

häller i vodka där sen låter man de stå en natt sen äre bara å drick :)
Valde smaken " gräddkola" ska se om den är god. Smaken är på botter de e inte bajs!


Snygg va ;) de står " fan vad vi är bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0