Torsdag

Hejsan

Igår så vaknade man kl 7 sen vid 9 drog jag hem till kristin och käkade lite frukost me henne.
Drog sen till arbetsförmedligen för att skriva in mej. De tog 1 ½ timma nästan!! :O
Gick sen upp på stan och kollade runt efter lite saker som vi skulle ha :)
Gick sen till Mc för att käka, sen Drog vi till vårt lilla solställe där vi spenderade hela efter middag :) Snackade lite massa saker och bestämmde att jag skulle komma hem till henne på kvällen.
Vid 5 Kom man hem och började med att kolla hur mkt man hade bränt sej. tro mej jag brände mej rätt så mkt! :O
Hoppade in i duschen sen fixade jag mej lite snabbt och sedan gick jag hem till kristin som bor granne med mej nästan :)
Vi skulle ha tagit bilder igår men de glömde vi helt och hållet :P

Nu så har jag nyss ätit klart:)

Imorgon är de fredag och tror inte att jag ska dricka elr utgång.
haha kommer bli första fredagen på hur länge som helst som jag tar de lugnt . Brukar alltid festa på fredagar :P Kanske blir Fredagsmys ist :) Kommer vara ensam hemma oxå! :D Men får se imorn hur allt blir!



Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Den dagen var bääst as kuwl gumman, får vi göra om:) hör av dig ifall det händer nåt imorn puss <3

2010-06-17 @ 19:03:25
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0