Bakis?

Igår så kom sofie till mej och vi förfestade lite. Vid 9 drog vi till grill corner och mötte julia och dom andra tjejerna! Drog till frimis. Inne på frimis gick vi in till vip rummet där dom bjöd på chips me dip och lite annat, aven på vin, cider och öl ! tog för oss en hel del iallafall jag haha! Hade jättre trevligt inne på vipen där man fick träffa gamla vänner. Vid 11 tiden gick vi in i de stora dansgolvet där de va massa folk som hade kommit. sheakade hela kvällen/natten! Efter frimis drog jag och sofie till grillcorner först för att jag skulle käka. sen drog vi till Elvis för att sofie skulle käka haha. höll nästan på å somna när jag satt inne på elvis, va föööör trött. Drog hem sen och somnade direkt!

Tack alla för en underbar och rolig kväll ! <3

Vaknade vid 7 tiden idag för att jag va törstig så gick och hämtade vatten sen somnade jag om. vid 12 tiden kommer pappa in och frågar om jag vill käka pizza men de ville jag inte för att jag åt ju pizza inne på grillcorner i natt. så jag fick hamburgare ist ;)
Kvällen blir nog lugn, sofie kommer hit senare får se vad vi ska hitta på. se film? gå ut? ingenaning just nu vill jag bara lägga mej i sängen och sova haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0