Torsdag

Vaknade kl 7 idag fixade mej lite sen kom mamma och hämtade mej kl 8. Drog till kumla där morfar och ulla bor. va där och käkade lite frukost sen vid 11 åkte jag å mamma till marieberg för att hitta student klänningen.
SÅ KLART att jag äntligen hittade en!!! skönt, slipper man stressa å tänka på mer! ialf, hittade lite annat oxå.
Käkade på mc sen körde mamma hem mej. Hann och va hemma i en timma sen halv 3 drog jag till skolan för hade möte där. pratade om studenten å så vidare..
Kom hem sen och gjorde inte så mkt. Duschade hunden sen kollat på tv. Är sjuk trött å blir att lägga sej tidigt idag. Fredag imorn då blire party me mina bästa och stjärtmasken♥

Saker som jag förmodligen ska ha imorn!

Hängslen
Fotkedja
Lösögonfransar
rouge



Min student klänning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0