Fredag

Äntligen Fredag! :D
Jobbat hela förmiddag och snart ska jag gå ut och fixa min cykel som är lite cp.
Ska fixa lite dricka senare idag och får se om man kanske ska dricka ikv och kanske utgång ?!
De e octoberjam på satin och de e bara sånt  musik som jag älskar :)
Förra gången när de va jam-festen på satin så va de föööör mkt folk så de gick knappt att gå någonstanns och då va de inte lika kul.
Veckan har varit rätt lugn, bara massa job jobb jobb å jobb!!




Nån som kollade på idol igår ?!
Jag och älsklingen gjorde de.. kollade på när min kompis freja sjöng, hon är för bra. ville att hon skulle gå vidare men ikv så är det juryn som bestämmer 4 st till som ska gå vidare och vet att andreas tycker om freja så hoppas att han kan övertala dom andra att hon får gå vidare




Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Loooooove u best friend <3

2010-10-01 @ 12:41:23
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0