Söndag

Igår innan vi hade filmstund så kollade jag på step up 2 som gick på 5an. tycker att den är bäst på slutet:)
När den va slut så gick vi till macken och köpte lite godis och dricka sen hade vi myskväll med våra filmer. Älsklingen vågade inte sova efter skräckfilmen ,så han låg vaken medans jag halv sov hela natten haha.

Idag så har de varit rätt lugnt. Sami fixade mat till mej och tände lite ljus, för gullig är du ! :) <3
För en liten stund sen så slog jag i min tå på soff benskanten och de gjorde j*vligt ont  märkte sen att de vart alldeles blött på foten ?!:| Då började blöda rätt mkt och älsklingen tog hand om mej:D
Höll på och svimma för de gjorde så ont :S



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Näe dom drog lott om det mina sponsorer :(

2010-10-10 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0