blogga

Jaa jag vet att jag inte har bloggat, men de kommer vara så nu att jag kommer inte kunna blogga så ofta pågrund av att jag inte har nån dator än och sen så jobbar jag !
Kommer mobilblogga lite då å då sen blogga från samis dator.
Jag ska köpa en ny laddare till min bärbara när jag får mina pengar så ni får hålla ut ;)
Idag så drog jag till jobbet och packade massa matlåder till flyget så tillslut fick jag skit ont i fötterna o ryggen :(
När jag hade slutat så gick jag till samis jobb och väntade på han sen cyklade vi hem till honom, har inte gjort så mkt sen vi kom hit. Somnade en stund både han och jag , kl 21:00 börjar en bilm på 6an som vi ska se.
Vi hörs när vi hörs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0