Söndag

Igår så drog jag hem till Natta för lite girlstime. Drack lite och snackade efter en stund kom Sandra o hennes kusin. Hade de jätte trevligt, drog där ifrån kl 4 inatt.
Idag så har jag inte mått så bra, är verkligen bakis idag. Har spytt lite och har nyss fått i mej lite mat. Hade inte ätit sen igår så jag va skit hungrig. Börjar må lite bättre, skönt! Fårse om vi drar till Maxi senare för att handla.

Har ni kommit på än vad de va jag fick av min underbara pojkvän ;)?


Tro de eller ej men jag fick en sprillans ny bärbar dator, Visst har jag världens bästa pojkvän :D:D:D♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

påstår du att du har världens bästa pojkvän bara för att han köper grejer till dig ? jag själv har ingen pojkvän men det är fult av dig att skriva att din pojkvän är bäst bara för att han köper grejer åt dig :S visst, det är gulligt och så men...... är han ens trogen mot dig ? :S hahahaha vad jag vet och har hört så vänstrar han med sitt ex flickvän :/ och du kommer säkert tro att jag är avundsjuk eller att jag bara vill förstöra mellan er men så är det inte, eller så kommer du kaxa dig mot mig för du kanske vet att detta är sant...... jaja jag vill iallefall inte lägga mig i :) Ha de gött :)

2011-08-28 @ 17:50:39
Postat av: Sara

sv; Jag har världens bästa pojkvän för han är den bästa killen som finns och jag fick datorn som en sen födelsedagspresent och självklart blir jag glad av de! Jag ber han inte köpa massa saker till mej utan de e han själv som göra de.

Jag vet att han är trogen om han inte skulle vara de så vrf är han med mej varje dag / helatiden?! Vi håller på o letar lägenhet tsm o sånt och sen de dära med hans ex är inte ens sant haha för han har sagt till mej att jag är den bästa som har hänt han o att han inte vill han nått med henne o göra. Han vill inte ens se henne såå... Han säger till mej " Hur skulle jag klara mitt liv utan dej, han ser mej i framtiden, att jag betyder mest av allt o alla, att jag är den bästa flickvännen man kan ha och är glad över att han har mej som sin flickvän.. Så jag tror inte ett piss på vad folk säger för jag vet så mycket mer än vad folket gör o folk som håller på å hittar på massa saker är bara avennsjuka ellr nått så varsegod va de, för de e ju bara småungar som håller på med sånt ! Sen om du inte ville lägga dej i så hade du ju inte sagt nått ;)

Puss o kram

2011-08-28 @ 18:42:32
URL: http://saramarkussen.blogg.se/
Postat av: Kristin

Som Svar Till "Jenny"



Vadå inte lägga dig i Saras liv? det är ju precis det du har gjort nu genom att lägga din falska kommentar! sen kan jag lätt kolla upp vem du är för du vet väl att man kan kolla up ip-adresser? om inte så vet du nu iallafall;)



Och för det andra så känner jag både Sara och hennes kille och det finns inget perfektare par än dem bara idioter som dig som vill förstora det fina dom har! och jag kan ju säga du aldrig kommer kunna splittra dem två!



Ett tips till "Jenny" gå vidare med ditt liv, eller ja typ skaffa dig ett liv istället för att lägga dig i saras!



Ha det bra, puss och kram!

Ps: Sara jag älskar dig<3

2011-08-28 @ 20:59:05
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0