Onsdag

Igår Gick jag och natta till Silja line butiken på stan för att boka kryssningen! Åker om en vecka :D:D
De kommer inte bara vara jag och natta så kommer åka om ni trodde de haha !
Efter vi hade bokat klart så drog vi till H&M för skulle köpa brunkräm. Dom hade rea på min brunkräm som jag alltid har. Brukar kosta 139 men den kostade 99 :O När vi va klara där så drog vi till Swebank och fixade internetbank till mej. HAHA äntligen ;) När vi va klara där så kom nattas kompis. Kommer inte ihåg vad hon hette :P Drog till Pizza planet och käkade, Självklart tog jag Buffén ;) Snackade massa och hade de trevligt :)
När vi va klara så drog hennes kompis och jag å natta drog till hennes jobb.



Va med henne i ca 1 timma. Sen drog jag till Kristin en snabbis, Sen vidare till ica för att handla lite.
Köpte roser till älsklingen för att överraska han. Så när han kom och jag öppnade dörren så såg han DIREKT att de va nått så han frågade mej vad äre du har gjort :question: jag ba ingeting :tired:
Hade stallt roserna på köksbordet och han såg inte dom fast han gick runt där. Sen frågade han igen vad äre jag har gjort å då sa jag kolla ditåt DÅ såg han dom. Han vart jätte glad, han ba Ååh älskling :blush: vad gullig du är. Han vart lite rörd såg jag :) hihi så söt!


Kommentarer
Postat av: Kristin!

Åh vad gulligt :) <3 <3 <3

2011-02-23 @ 12:39:36
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0