Gröna Lund

Hejsan!

Ont i magen, ont i bena, ont i halsen, är hes, är helt slut !

Igår va vi på Gröna Lund, Fyfan vad kul jag o Sami hade de haha ! Vi åkte allt som fanns där, åkte även den nya berg o dalbanan  ( twister ) och kan säga de att den va bästa berg o dalbana på gröna lund, de va värsta trycket i den, gav värsta farten haha jag dog av skratt. 



Sen åkte vi insane och de va första gången jag åkte den och jädrar vad nervös jag va innan haha kom inte ens upp i stolen när jag skulle sätta mej i sen för de va för högt upp så sami fick lyfta upp mej haha . När vi väl åkte så ... jädrar vad fort de gick hamnade upp o ner , snurrade runt och när vi va klara så hade jag fullt med hår i ansiktet sen hör jag sami dööör av skratt o då frågar jag han va äre du skrattar åt sen börjar jag skratta då säger han att han har suttit å kollat på mej helatiden när vi åkte hahhaha jag vart helt darrig / skakis efter vi hade åkt men de gick över sen efter 5 min haha





{Klipp från youtube}

Den va skit mkt folk men undra på de va perfekt väder med 28 +, så man fick lite färg igår oxå :)
Kön till kausellerna va ca 30 - 40 min väntan men så långt tid tog de inte för oss de tog högst 15 min men de va skiiit jobbigt att så i kön för man svettades sönder !
När vi va inne i Lustigahuset så var der så jävka varmt så man trodde nästan som om man har gått in i nån bastu.

Vid 6 tiden så va de fööör mycke folk vid stora scenen eftersom kl 20:00 va de direkt sändning från sommar krysset !
Sist av allt så spelade vi och jag vann såklart ingeting medas sami vann en jätte stor basketboll ( perfekt till badboll när vi ska bada )

Lite bilder från dagen








På tåget hem så åkte vi klass 1
Hade en hel hytt för oss själva :D





Samis boll som han vann


Just de !!!!

När vi va i sthlm så träffade jag Freja min kompis , ni vet hon som va med i idol ! Skit roligt att få träffa henne , har inte träffad henne sen vi slutade 9an :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0