paranormal entity




Vi har nyss sett klart på paranormal entity och jag säger de bara .... FYFAN VAD LÄSKIGASTE FILMEN JAG HAR SETT I HELA MITT LIV !!!!! man sitter o spänner sej hela tiden, man skriker, man gråter nästan för att den är så läskig men när jag blir rädd så skrattar jag så aah ni kan ju föreställa er hur våran filmstund vart haha.
Jag tycker att filmen ska vara 18 års gräns för att se den, Verkligen värt att se den om man tycker om skräck och paranormal entity är en SANN berättelse ! så då blir de ännu läbbigare!!
Ne nu ska jag o Sami försöka sova får se hur de kommer att gå.. nattlampan är på hela natten haha !

Som ni ser så äre även varning för att se filmen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0