Måndag

Sitter och spelar Bejeweled Blitz på facebook, jag lovar man blir beroende av de hahaha !




Igår så städade jag och älskling, Sen kom hans mamma på besök. När hon skulle hem så följde vi med henne en bit och sedan tog vi en liten promenad tsm :)
När vi kom tillbaka så gjorde vi lite mat, fiskpinnan och potatismos ! :) Satte oss och kollade på tv resten av kvällen.

Idag så ska jag inte göra så mkt, kollar runt lite på elgigantens hemsida för ska köpa en bärbar dator :)
Jag ska sälja min dator och sen köpa en ny bärbar för dom pengarna. Hittade även en billig dator från netonnet oxå..


                             Elgiganten                                                               Net On Net




Jag tycker att båda är lika fina, hmm kommer bli svårt att välja en av dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0