Tisdag

God Morgon!
Igår städade jag hela lägenheten, Tvättade och började små packa!
Igår började jag med Tandblekningen Som jag fick hem på posten. Man ska köra de i tio dagar sen ska dom vara hel vita. ja vi får väll se ;)
 


Idag ska jag packa allt, duscha och fixa mina baguetter !:D
Imorrn åker vi!! ska bli hur kul som helst. Äntligen komma bort från Örebro ett par dagar ;) Och Älsklingen ska ju självklart med!
Kommer gå upp vid 8-9 tiden för att göa oss iordning och ta oss upp till stan. Bussen går 11:10 Från myrorna Och vi är framme 15:45. Måste vänta på Emma Som kommer en halv timma efter oss eftersom hon bor inte i Örebro :) Båten lämnar landet vid 18:00, Sen är de fullfart framåt :)
Vi ska festa första Kvällen/natten, och som tur att jag fick låna pappas kamera så de kommer bli massa bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är ni som ska åka? :)

2011-03-01 @ 11:57:06
Postat av: Anonym

vart kommer tandblekningen ifrån ?

2011-03-01 @ 20:22:06
Postat av: sara

SV: Tryck på ordet " Tandblekning " så kommer deras hemsida fram om du vill kolla mer. De kommer från simplesmile :)

2011-03-01 @ 23:00:07
URL: http://saramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0