Frågestunden

längd? 160 cm .

singel?  Nej.

tror du på gud? Faktiskt inte.

komfrimerad eller inte? Japp, jag är komfrimerad.

brunt VS blond? Båda är fint tycker jag.

vart föddes du? Örebros BB.

vad är din högsta önskan? Att bli rik såklart.

Allt bra med dig? Jo tack, bara bra.

Vad händer på fredag ? Ingenaning , fårse vad som händer.

Vad har du för planer/drömmar för framtiden? Bo i en villa men min pojkvän , åka runt och resa, fixa körkort .

Vad är det korkaste du någonsin gjort? Haha ja de måste nog vara när jag skulle beställa " mac chicken meny " men istället så sa jag " macken kemi "

Något pinsamt du gjort i veckan? Nej de har jag inte gjort för engångs skull.

Vad är det bästa du vet? Min pojvkän, Familjen, Sommar.

Vad är det sämsta du vet? Krig, Fjortisar, Folk som försöker tränga sej före än i kön .

Favoritgodis? Choklad såklart.

Vem är din absolut bästa vän, som alltid finns för dig om du måste välja en person! Min pojkvän.

Varför är du en så bra vän för? Hehe För att jag själv har så underbara vänner. 

Hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans?
17 Månader.  (1 år och 5 månader)

Hur träffades ni? Har känt han sen jag va 15 år så har varit kompis med han rätt så länge.

Vem tog de första steget? Hmm,, De va han faktiskt



Varför började du blogga? Först så va de en kul grej men nu äre ett beroende kan man säga haha

Hur länge har du bloggat? 2 år

Vilket smink använder du? foundation, mascara, puder och rouge

favoritlåt genom tiderna? Oj ! Har många men som ett exempel så äre nog " miss fatty "

favorit parfym? Finns många som jag har som favorit men tycker om Paris hilton - can can

berätta något som ingen vet om dej? shit vad svårt , hmm de e inte så många som vet att jag har haft en svår uppväxt 

din favorit mat/musik?
Mat så äre fisk med ägg sås , Tacos, ris kyckling med tsatsiki sås. Musik så äre hip hop, Dancehall, reggaeton
vad hade du för tanke med det när du började blogga ? ingeting alls faktisk haha


Kommentarer
Postat av: tessan

vad ska du hitta på idag?

2011-05-30 @ 13:44:31
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: anneli

absolut, roligt att se svaren ;*

2011-05-30 @ 14:15:19
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

bra svar =) ha en bra dag!

2011-05-30 @ 16:07:13
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: HANNA

bra svar :))

2011-05-30 @ 16:38:11
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: Så lite så! :) Bra svar också! :D

2011-06-01 @ 20:34:58
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0