Sovdags

Neheepp då blire att sova nu då så jag orkar att komma upp imorrn eftersom jag ska till Kristin tidigt :)

Ska skriva lite kort om dagen innan jag säger godnatt..

Vaknade vid 11 tiden då älskling va klar på möte vaknade av att han kastade sej över mej och va iskall och tog sina kalla händer på mej så jag skulle vakna.. jättekul :mad:
Drog och duscha sen käkade lite frukost sen tog vi de bara lungt. Försökte komma på vad vi skulle äta idag å då bestämde vi att vi skulle käka Tacos :).. Hade inga tacosaker förutom all sallad så de blev att sätta sej på cykel. Cyklade först till vivalla för att hämta lite saker sen vidare till lidel.
När vi kom tillbaka så va de bara att ställa sej framför spisen och börja steka köttfärs. Efter vi hade käkat så vart vi så mätta så vi gick o vilade oss framför tvn, medan vi låg och vilade så ringde jag mamma för att prata lite :)
Kollade på tvn hela kvällen tills big brother va slut och nu sitter vi här och ska sova . Jag måste iallafall gå å lägga mig nu så jag orkar upp imorn :D
Kommer kanske blogga hos Kristin imorn om jag får lite tid över .

Godnatt


Kristin och jag. haha fråga mej inte vad jag gör på bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0