1 advent

Hejsan!

Tack för igår flickor ! Jag hade skit kul o hoppas på att ni oxå hade de ! :)

Idag är de första advent och jag vill baka lussekatteeeeer !!! Men eftersom att de blåser STORM ute så kommer jag inte röra mej ur fläcken, vill verkligen inte blåsa bort ! Så idag har jag inte gjort ett piss, Städat lite o ska fortsätta städa.
Imorgon äre jobb som vanligt och sen kommer min älskling äääääntligen hem ! :D Längtar grooovtmycket, inte så lätt att vara ifrån min bästavän, mitt allt, min ängel ! så imorn när jag kommer hem från jobbet så kommer jag bara slänga ner mina saker på golvet å springa till samis famn och bara få krama å pussa på honom !! inatt så fick jag ju sova själv oxå och jag har ju inte sovit själv nästan på 2 år så jag vaknade upp flera gånger i natt för att se om sami låg brevid mej men när jag insåg att han inte gjorde de så kunde inte jag somna om. Men tur att lipton va med mej och tröstade mej och ville visa att han fanns så då kunde jag somna om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0