Godmorgon

Vaknade kl tio och de visar sej att febern har gått bort, Yeeey ! Men är teppt i näsan och hostar o nyser hela tiden, ögonen hänger lite oxå. Men jag orkar inte ligga mer i sängen o inte göra ett piss så jag ska börja städa sen åka o handla mat! Måste få röra lite på mej nu när jag har legat i sängen, min kropp är helt svag haha men de ska bli ändringar ! :D

Inga planer idag förutom städ o handla mat sen får vi se vad som händer! Älskling ska nog färga håret på mej oxå hihi undra hur de kommer se ut sen haha men som tur äre bara utväxten som ska färgas hehe, även om de skulle bli fel elr att han skulle missa nått så gör de inge för jag älskar honom ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0