Lördag

Hejsan!
Va framme i örebro vid 21.00 och just nu ligger jag o sami i sängen och är helt döda i kroppen!
Shoppat lite iallafall och har sett 3 kända personer oxå ;)
När vi va inne på glitter så va de 2 vakter som va vid oss. Så vi kollade om de va nån känd person som va här men vi såg ingen tills jag gick in i statsminister fredrik reinfeldts dotter. Jag bad om ursäkt ( som jag alltid gör om jag går in i nån ) sen kollade jag på henne o hennes pappa å DÅ såg jag att de va statsministe, Han log mot mej och sa de e ingefara.



Sen när vi va vid Gamla stan så gick vi förbi Elin som va med i idol om ni kommer ihåg henne ?!


Sen när vi va inne på press för att köpa lite godis till tåget hem så såg vi Shan (the man) Atci.


Lite bilder under dagen













Dagens köp















Sen köpte jag några presenter till mina systrar som jag inte kommer lägga upp på bloggen ;)
Nu ska vi sova är helt döda..
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0