Söndag

Igår så drog jag till Vivalla för att möta upp linn sen cyklade vi hit och började förfesta med sami o hans kompisar . Sen vid 11 tiden tog vi taxi till kåren och där sög de, som vanligt haha . Hade mkt roligare på förfesten. Nee krogen är mer för singel-människor. Jag är hellre hemma o ha myskväll med min pojkvän än att dra ut på krogen. Vi drog från kåren typ vid 1 tiden sen åkte vi hem till sami o käkade lite mat sen somnade vi.

Idag har ja varit helt död , vi har bara legat i sängen o segat oss. Gjorde lite kyckling gryta med ris förut och de vart super gott. Gorde lite extra så att sami kan ta med sej matlåda imorn till jobbet.
Har pratat lite med mamma nu på kvällen o snart ska vi kolla på film sen sova, vet inte vilken film sami har laddat ner hehe.






Min snygging ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du med dina vänner ute på krogen istället så kanske du har kul nästa gång! verkar som du är med Sami var du än går

2011-09-26 @ 08:36:32
Postat av: sara

sv: Har varit ute på krogen med mina vänner o de e inte kul längre att gå på de, har vuxit ifrån de och de är ju ändå bara små 18 åringar där som springer runt och leker ! Jag är med sami varje dag, vare nått mer ?! söt person, du bor till och med i sthlm HAHA

2011-09-26 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0