Torsdag

Har haft en liten bloggpaus, inte pallat o blogga hehe. Har inte hänt så mkt varit på lägenhetsvisning, Skönhetsbehandling som jag fick gratis fast de skulle ha kostat ca 1 000 och imorrn får jag min nya mobil , Äntligen. Har beställt en samsung galaxy ace, Den verkar bra o den är oxå liten! Jag skulle ju ha kunnat beställt samsung galaxy s2 el iphone 4 men tycker att dom är lite stora :P
Idag har jag jobbat och när vi kom hem till sami så kollade vi på tvn o jag råkade somna typ i 20 min och nu är jag klar vaken. Ska dra sen till maxi o handla lite gott för ikv går filmen " monster till svärmor" som jag har sett många gånger, men tycker att den är så jäkla bra ! :D

Imorrn så ska jag jobba sen iväg o hämta mobilen sen kanske utgång vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0