Torsdag

Hejsan !
Idag jobbade jag sen efter Jobbet så drog jag å linn till polisen för att fixa legg men de va sKit lång kö så vi skippade de , ska dit på måndag ist . Drog upp lite på stan o kollade runt sen gick vi till rosalis för att käka å ha lite mys, deog vidare till videobiljarden för att köpa med oss lite gott sen drog vi hem o kollade på film :)
Linn drog nyss så nu ska jag lägga mig i sängen å försöka sova men kmr inte kunna sova förs sami har kommit hem hihi
Imorgon är det fredag å sen är jag lång ledig :) ska ha födelsedagsfest på lördag oxå så imorn ska jag till systemet å ta en snabb tur på stan för att köpa det sista :)
Ne nu ska jag gå å lägga mej i sängen å smsa sami tills han har kommit hem så slipper jag känna mig ensam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0