Torsdag

Hejsan !
Vaknade vid 06.00 men råkade somna om till 6.30 .. sover så himlna gött vid min baby så man vill aldrig gå upp.. Tog bussen vid 7 tiden till rese sen vidare till jobbet. Kom dit o då va de lite saker å göra!
Senare vid halv 1 tiden så vart de heeelt kaaaos , Orkar ínte förklara om vad för då blir jag bara arg !
Slutade vid halv 5 o tog bussen till rese där jag väntade på sami sen när han kom så drog vi upp på stan för att gå på Hindersmässan! Sjukt kallt va de men de slutade med att jag kom hem med 14 par strumpor och marknadsgodis:)
Just nu sitter jag o lyssnar på musik här i soffan medan sami sitter brevid mej o kollar på fotboll.. Nörd !♥
Ska snart gå å sova för känner hur mina ögon bara hänger. Imorn äre fredag IGEN ! de går så jävla fort de e helt siiick!

aja



Natti



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej nu ar det varmt vi har 33 grader i skuggan

Har ni fatt sno Marlin helsar Kram

2012-01-27 @ 07:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0