Lördag

Hejsan!
Igår så jobbade jag sen efter jobbet så drog jag o linn upp på stan o träffade sami o hans kompis , vi gick vidare till systemet å jävlar vilken kö de va in !! Efter de så drog linn o vi drog till öob för att köpa en grill men så klart så fanns inte den grillen jag ville ha så de fick bli en annan .
Åkte hem sen å gick in i duschen för jag va skit svettig,, blä! Efter en stubde kom linn hit o då gjorde vi tachos å satt ute på våra utemöbler, det var rätt mysigt :)
Senare började vi korka upp å drack hela kvällen sen drog vi till krogen !

Snart ska jag o sami dra till willys för att handla sen ska jag fixa mig inför kvällens middag med jobbet ! Kommer nog bli rätt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0