Onsdag

Lill-lördag idag ! inge utgång för mej ska till natta och hon ska färga håret på mej sen efter de ska vi chilldricka och snacka massa skit! =)
Kommer bli hur mysigt som helst ^^

2 dagar kvar till julafton! inte för att jag har nån " julafton- längtan " just nu hehe. Vad ska ni göra på julafton ??
Själv ska jag till morfar och kommer vara där heladagen sen på kvällen ska jag till älsklingen och fira lite jul med han ^^

Kanske bloggar lite hos natta senare. Ciaaao

                      (Jag och natta i sommras !)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tror du man gör på julafton haha?

2010-12-22 @ 16:33:12
Postat av: Anonym

SV: vissa kanske gör andra saker på julafton!

2010-12-22 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0