Torsdag

Vaknade kl 10 idag. fixade mej lite sen vid 12 gick jag och mötte sofie.
Gick in i en affär där vi hade tidigare hittat min student klänning men nu när jag skulle köpa den så självklart finns de inte i min storlek " suck " Fick testa andra men jag tyckte att dom va för långa. " elr så äre jag som är för kort? :P ".
Gick och käkade sen och snackade lite :)
Efter vi hade käkat så sa vi hejdå sen gick jag vidare för att hämta min student mössa! Nice nice:)
Kom hem för en stund sen och böt om ska sätta mej på balkongen elr om jag drar in till farmor och sitter på hennes balkong eftersom solen är på hennes sida å inte på våran :(
Ska även böja me mitt cv nu som jag ska maila över till TS-städ. hoppas att jag får sommar jobb där så länge. kmr nog ha förtur oxå eftersom jag praktiserar hos dom nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0