Tisdag

Herregud vad dagarna rinner iväg haha.
I söndags jobbade jag !
Igår när jag jobbade så hände deet nått med ryggen å jag fick skit ont och kunde knappt göra nånting!!
Efter jobbet drog jag upp på stan å mötte sami sen tog vi bussen till m berg för att julhandla.
Idag va de jobb å jag som trodde att ryggvärken skulle gå över natten men inte fan gjorde de det!
Så idag fick jag ta de lite lungt med att lufta saker å sånt!
Efter jobbet åkte jag hem för att lämna lite saker sen åkte jag o sami till m berg för att köpa en tv ;)
Vart en Philips 47 tums ;)
Tack till mamma o morgan som va så snälla å hjälpa oss att få en hem den!♥

Just nu har jag tryckt i mej lite mackor å julmust, Blir att gå å lägga sej snart å vila ryggen lite och hoppas på att de blir lite bättre imorn !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0