Söndag

Dagen började med att vara hur trött som helst efter gårdags party, somnade så klart om o vaknade efter några timmar.. Gick upp o kollade på tvn sen bestämde jag linn o sofie att vi skulle käka på hells sen gå på bio . Så då började jag fixa mej. Vid 7 träffades alla utanför restutangen hellas , beställde fläskfile o de va hur gott som helst! :) Sen gick vi till sf o hämtade ut biljetterna O beställde lite popcorn. Vid 9 släppte dom in alla och det var skit kallt i salongen så linn o sofie hämtade filtar. Vi kollade på en skräckis som jag ej kom ihåg vad den hette men den va helt okej! I början va de skit läskigt för då trodde jag att de handlade om spöken men det visade sig att det va som zombis å jag hatar sånt! De förstörde allt haha:( Kom hem för ca en halv timma sen å nu ligger jag i sängen och ska soca för imorn äre jobb! :) Godnatt ( lite bilder från i helgen !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0